Ansatte

Ansatte- ukeplan

Eline Gilberg

elinegilberg@gmail.com

Jeg er glad i kreative aktiviteter og uteliv. For tiden er jeg i svangerskaps permisjon og er tilbake bhg året 2023.

Malin Nordlien

malin-no@live.no

Malin skal jobbe som pedagog hos oss. Hun er Positiv, Sprudlende, imøtekommende og blid.

Katthult

Eline Gilberg

elinegilberg@gmail.com

Ella Brith Lund

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Ella Brith har jobbet som fagarbeider siden oppstart i 2006. Etter pensjonsalder har hun jobbet hos oss en formiddag i uken hvor hun lager varmmat til barna, og kokkelerer frem de deiligste retter. Ofte med chili og hvitløk som ingrediens.

Madeleine Stigen

momadde@hotmail.com

For meg er det viktig at småbarna får en trygg og god start på barnehagelivet, og at hvert barn blir sett, hørt og anerkjent. Det er også viktig at barns relasjoner og vennskap blir prioritert i hverdagen. Er ressurs for språknettverk hvor ASK (alternativ supplerende kommunikasjon) er en av flere felt som skal inn i barnehagen.

Iren Waaden

Stilling: Assistent

Jeg jobber som 100% assistent i Lundebygrenda. Jeg liker godt å gå på tur i skogen, være ute og holde på med barna i mormors hage. Liker også å tøyse og prate med ungene. Trives veldig godt her!

Lønneberget

Bente Wennemo

Stilling: Styrer
bente_wennemo@hotmail.no

Jeg liker kunst, kultur og kreativitet og veldig glad i å fortelle eventyr. Trine-dukken er en del av meg.

Ella Brith Lund

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Mattisborgen

Camilla Gulliksrud

Stilling: Pedagogisk leder

Camilla er nyutdannet barnehagelærer i 2022, og starter hos oss i august. Hun er rolig, blid, tålmodig og snill. Hun brenner for turer/utelek og friluftsliv og er en god representant for tema: Uterommet som 3 pedagog som blir ett av satsningene fra høsten.

Malin Nordlien

malin-no@live.no

Line Carina Nilsson

Stilling: Fagarbeider

Jeg har jobbet i barnehage i mange år, og i Lundebygrenda siden oppstarten -06. Jeg trives veldig godt der med de morsomme og herlige små menneskene som gjør at ingen dager er helt like. Jeg jobber som verneombud i barnehagen.

Jon Anders Lang Sæther

jon_anders_sather@hotmail.com

Jon Anders jobber hos oss som vikar. For tiden på VilleKulla i 100%. Jeg er en friluftsmann og glad i utelivet. Jeg er nå ferdig utdannet som barne og ungsdomsarbeider.

Småland

Gry Kathrine Kvebæk

gryk.lundebygrenda.bhg@gmail.com

Gry er pedagog, og veldig opptatt av fag og tatt videreutdanning- Reggio- Emilia filosofien. Hun brenner for verdiordene våre og elsker å bare "være sammen".

Nina Jeanette Sørlie

Stilling: Fagarbeider

Nina jobber som fagarbeider i barnehagen og elsker friluftsliv, prosjekter og kreative aktiviteter. Hun er allsidig og blid, og er genuint interessert i feltet.

Villekulla

Jøran Sandby

joran.lundebygrenda.bhg@gmail.com

Jeg er Opptatt av Vennskap/Lek/Glede og Humor. Fysisk aktivitet er noe jeg brenner for og personlig setter jeg fotball høyt! Startet som vikar, nå er jeg ped.leder. Jobben gir meg masse inspirasjon!

Ruth Sofie Grorud

Stilling: Assistent

Ruth jobber i 100% som assistent i barnehagen vår, og vært her siden oppstart i -06. Jeg er glad i hopp/sprett /dans og annen fysisk aktivitet sammen med barna.

Madelen Mikkelrud

Stilling: Fagarbeider

Startet i Lundebygrenda som lærling i 2015. Jobber nå som barne og ungdomsarbeider hos de minste barna. Liker å være kreativ sammen med barna og høre på deres tanker og ideer. Glad i musikk og å lese bøker med barna.

Andre ansatte

Tove Fager

Stilling: Daglig leder
toveffager@gmail.com

Jeg er eier av barnehagen vår sammen med min mann Kjetil. Jeg har styrer og eieroppgavene i barnehagen. Jeg brenner for Reggio Emilias grunntanke og filosofi. Noen dager innimellom jobber jeg avdeling, og da er ingenting bedre enn en dag i skogen med små nysgjerrige barn. Anser meg selv som litt over gjennomsnittet kreativ.